sup3rjuni0r

Alla inlägg under april 2014

Av Kimi Jennifer - 11 april 2014 18:40

  Well, nu är det jag igen. Som tydligen bestämt mig för att skriva något ovettigt och lång tråkigt eftersom jag bara babblar på.


Srsly, varför gör jag ett inlägg ?? Det är inget jag vill visa eller inget som har hänt, förmodligen sitter jag bara en Fredagskväll och hade tråkigt och helt plötsligt ville snacka lite Super Junior med mig själv. Så är det nog.


Eller jo, något kanske har hänt ! Jag läste på allkpop idag att Shindong är tillsammans med en modell vid namn Kang Shi Nae, inga rykten eller så. SM har bekräftat det.


 


Holy cow vad hon är vacker ! Jag kanske är den enda nooben i hela världen som faktiskt trodde att han fortfarande var tillsammans med Nari. Dock så har jag hört rykten om att Shindong och Nari har splittrats men hoppades på att det bara var ett rykte för jag gillar verkligen Nari, hon är så söt och snäll och dem var verkligen det perfekta paret. Hur länge hade dem varit tillsammans ? Runt 5 år ? Idk, men nu har de splittrats och det var då så nu för jag stötta Shindong och hoppas att inga fans hoppar på honom och är sur. Jag tror att Shindong och Nari var sams om att de skulle splittras så jag vill inte att ni angklagar någon angående det och absolut inte angklaga Kang Shi Nae för att hon är tillsammans med Shindong.


Iallafall, jag tycker att de passar grymt bra för de är fina båda två och jag tror Nae har samma personlighet som Shindong vilket gjorde att dem föll för varandra. En sak dock, hur kommer det sig att Shindong är den som får alla tjejer ? Okok han är snygg men enligt andras perspektiv så förväntar man sig Donghae eller Siwon men nix så är det inte, Shindong är tjejmagneten och får dem allra finaste dessutom ! Så glad för hans skull och hoppas det håller länge ^^


Som jag sa, jag hade inget att skriva om men hur kommer det sig att jag alltid skriver jättelånga inlägg ?! Det är inget intressant jag skriver om, jag bara babblar på och helt plötsligt oj vad mycket det blev. Ingen läser ändå så höhöhöh, kanske borde skaffa in folk som läser ? Eller nä, då kanske jag inte kan skriva fritt. Fast jo det borde jag ju kunna för det är liksom jag som har makten..


OK TACK FÖR MIG NU MÅSTE JAG SRLSY SLUTA. BAI.


/Kimi

Tidigare månad - Senare månad

Translate ♥

Presentation

Två tjejer på 14&13 år. Bloggar endast om Super Junior ♥

99,9% Super Junior ♥ 0,1% Kpop

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards