sup3rjuni0r

Alla inlägg under februari 2014

Av Kimi Jennifer - 26 februari 2014 22:05

Aww så cute ^^
Kolla i bild nummer ett... Hans leende dödar seriöst.
Måste ha suttit i typ en timme utan luft <33

// Jennifer

Av Kimi Jennifer - 26 februari 2014 09:50

 


Nu är SS5 slut och jag är typ skitledsen ;__;


Jag är glad att jag fick vara en del av SS5. Att möta dessa underbara killar med världens finaste personligheter. Jag är så glad att jag fick chansen att röra Choi Siwon och skaka hand med EunHae. Få höra Kyus mirakelröst, se hur de dansar och allmänt flumla runt med dessa människor.


Ha chansen att få vara med i Sapphire Blue Sea och spendera en hel dag med ELFs, få vara en del av allt det där. Jag saknar verkligen allt det där och vill tillbaka så sjukt mycket, vi andades i samma lokal. De stod mindre än 3 meter ifrån mig. Jag är så tacksam för att jag fick den möjlighet att få åka på SS5. Den 9 November, ett datum att minnas.   sen så fick jag ju missa skolan, hhöhöhö.


Stort tack till mina systrar och föräldrar som gjorde det här möjligt för mig. Det var verkligen det jag ville mest. En stor dröm. Något jag verkligen ville till, jag trodde aldrig att den skulle bli sann men se där, det blev det.


London, Wembley Arena <3

 

/ Kimi

Av Kimi Jennifer - 25 februari 2014 12:34

I love this pic seriously.
Or I love all the pics of hyukkie when he does this.
Aigiooo so cute ^^

Ma little cutiiee <3

/Jennifer

Av Kimi Jennifer - 24 februari 2014 07:30


Aw, stackars Kyu. Bråttom och allt och försöker ta sig igenom alla fans på flygplatsen, samtidigt som alla dem ger honom en massa presenter.


Hahahahaha spola fram till 0:01 då han bah aaawww nooo .shdsjkadfsdkjgha himla söt Kyu 

 

/ Kimi

Av Kimi Jennifer - 23 februari 2014 15:35

Alltså denna låt.. Den är så sjukt bra seriöst.

Dom har så perfekta röster så det finns inte.


Me like it very much.


Hör ni? Detsutom utan musik från början, bara deras röster.<3


/Jennifer





Av Kimi Jennifer - 22 februari 2014 07:15


En video från Super Show 5 i Osaka, talangfulla Henry Lau kör sin klassiska låt som jag verkligen älskar, typ omöjligt att tröttna..dles för att Kyu är med.. laawwll ^^ 


Vet ej vad som flög i mig men just denna live är såå braaa !


/Kimi

Av Kimi Jennifer - 21 februari 2014 15:54

Here guys.. This is some good stuff ;)
Kolla Siwons abs *.*
Så gudomligt snygga killar *__*

  /Jennifer


Av Kimi Jennifer - 20 februari 2014 15:37

Okej, jag försöker att inte skratta.

Men seröst, kolla Eunhyuk. Alltså Haha. Och sedan Heechuls min i bakgrunden.


Please, Eunhyuk please..

 


/Jennifer


Translate ♥

Presentation

Två tjejer på 14&13 år. Bloggar endast om Super Junior ♥

99,9% Super Junior ♥ 0,1% Kpop

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
<<<
Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards